Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller helt med!Varför inte sportutrustning för vuxna? Så skumt.
Man får ju dessutom sälja sportutrustning för barn. Det vet väl inte Vinted om det är ett barn eller vuxen som kommer använda tyglarna? Skumt.Varför inte sportutrustning för vuxna? Så skumt.
Schabrak ligger oftast som filtar har jag settOch där rök schabraket med, trots att det finns mängder av såna på Vinted jag sökte liksom på det för säkerhets skull innan jag la upp det
Japp, jag la det som filt under hundar tror jag (kom upp som förslag ). Tyglarna under koppel men ja, vad är det som säger om det är till barn roller vuxen liksomSchabrak ligger oftast som filtar har jag sett
På tal om knivar! hur förvarar ni era köksknivar? Jag har mina i en låda och det känns ju inte bra för deras knivblad. Hur har ni? Bor ju i hyreslägenhet och kan ju inte hänga upp knivlist hur som helst, men vad mer finns det?
På tal om knivar! hur förvarar ni era köksknivar? Jag har mina i en låda och det känns ju inte bra för deras knivblad. Hur har ni? Bor ju i hyreslägenhet och kan ju inte hänga upp knivlist hur som helst, men vad mer finns det?
Den känns smart, men är de inte lite små för stora köksknivar? Hur många får plats?Vi har köpt insatser till en kökslåda, tror att de är från Ikea.
Den känns smart, men är de inte lite små för stora köksknivar? Hur många får plats?
Måste verkligen gå igenom knivarna och göra något åt dem så den inte förstörs.
Tycker du den är bra? Alltså, sitter knivarna bra i den?Jag har en sådan häringa från Ikea. Vet inte om den finns kvar att köpa. Köpt för några år sedan.
Enda som fick plats i mina smala lådor.
Visa bifogad fil 151224
Det var smart! Trodde inte så många fick plats!Jo, vi har 2st. Vi får plats med 3-4st större knivar (beroende på hur handtaget är utformat) per st. Vi har ca 4-5st större och 4st små, alla får plats.
Vi har ett äldre kök så många insatser får inte plats i lådorna..
Helst hade jag haft ett knivställ, men avstår eftersom vi har katt (vill inte riskera att hon välter det).
Det tycker jag att dom gör. Spec. de större knivarna. Värre med mindre men duger för mig.