Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om det var någon i tråden här eller om det var någon annanstans, men fick tipset att tömma garderoben först och bara lägga tillbaka det en faktiskt gillar. Blev riktigt luftigt här i hyllornaTänk, jag trodde att jag nog hade sorterat ut allt i klädväg som skulle bort, men jag fick ihop till en mindre säck ändå idag.
Ju mer man rensar, desto lättare går det att rensa mer......
Säcken åkte till second hand.
Ska kolla igenom mina gamla annonser på FB mm och lägga ut nya annonser på dem. Kanske Köparen/köparna inte såg min/a tidigare annons/er....
Såklart det räknas!Räknas det att ha rensat bort ogräs och andra nyttiga plantor som jag bytt bort Borde göra det för isåfall har jag varit duktig
Hästgrejer säljer jag normalt sett på HästNet (går dock inte nödvändigtvis snabbt).En bänk, ett bord och två hästtäcken sålda. Upplever dock att hästgrejer har blivit svårsålda? Tycker att jag är ganska billig, men intresset är väldigt lågt på Facebook. Var säljer ni hästgrejer? (Allt från nya ridskor, ridtäcken)
Jag har sålt en del hästgrejer på senaste tiden och jag tycker att de går bra. Speciellt täcken. Sålde ett regntäcke, och det hade jag ärligt kunnat sälja hundra gånger, och då var jag inte superbillig.En bänk, ett bord och två hästtäcken sålda. Upplever dock att hästgrejer har blivit svårsålda? Tycker att jag är ganska billig, men intresset är väldigt lågt på Facebook. Var säljer ni hästgrejer? (Allt från nya ridskor, ridtäcken)
Tradera. Aldrig varit med om att något är osålt, oftast får jag mer än jag väntat mig, men ibland lite mindre. Det går jämnt ut i slutändanEn bänk, ett bord och två hästtäcken sålda. Upplever dock att hästgrejer har blivit svårsålda? Tycker att jag är ganska billig, men intresset är väldigt lågt på Facebook. Var säljer ni hästgrejer? (Allt från nya ridskor, ridtäcken)
Hästgrejer säljer jag normalt sett på HästNet (går dock inte nödvändigtvis snabbt).
Jag är inte så förtjust i att skicka grejer (mest på grund av lathet) . Men får kanske lägga ut det lite dyrare onlineTradera. Aldrig varit med om att något är osålt, oftast får jag mer än jag väntat mig, men ibland lite mindre. Det går jämnt ut i slutändan
Det behöver inte vara så att det skickas, man kan skriva att det hämtas. När det gäller täcken tror jag bara att jag har skickat en gång - resten har hämtat. Det senaste jag sålde är ett bett, det skulle jag lämna av i en brevlåda hos någon inne i tätorten (jag har redan fått betalningen).Jag är inte så förtjust i att skicka grejer (mest på grund av lathet) . Men får kanske lägga ut det lite dyrare online
Hmm dags att lägga på ett kol och bygga fler pusselNu har Tradera halva avgiften på femton annonser, t o m 31/10 - tips tips!