@Killaloe Det har inte jag. Lite tvärt om vad namnen antyder består partiernas ungdomsförbund främst av unga vuxna. Sedan är det också framtidens politiker och det dom lär sig i ungdomsförbunden tar dom sedan med sig upp i partiet. Jag tycker att ansvaret för ett förändrat (vänligare) politiskt klimat ligger lika mycket på ungdomsförbunden som det ligger på partierna.
Hur mycket pengar reklamen kostat tycker jag inte har någon betydelse alls, det måste vara upp till varje förening, företag och politiskt parti hur dom väljer att hantera sina finanser. Det som spelar roll i mina ögon är syftet med filmen och vad man vill få fram för budskap. Där tycker jag att alliansen och SSU brister lika mycket.
Hur mycket pengar reklamen kostat tycker jag inte har någon betydelse alls, det måste vara upp till varje förening, företag och politiskt parti hur dom väljer att hantera sina finanser. Det som spelar roll i mina ögon är syftet med filmen och vad man vill få fram för budskap. Där tycker jag att alliansen och SSU brister lika mycket.