Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är allergisk och efter varje djursort står en siffra, en slags nivå på allergin där 0 verkar mildast och 5 värst.
Vad betyder egentligen siffrorna? Anses tex 2,6 högt? Hur stor risk är det att man utvecklar astma om man blir fortsatt exponerad?
Ständig KLÅDA och utslag. Ibland rinnande kliande ögon.Vad har du för symtom och när yttrar sig dessa?
Ständig KLÅDA och utslag. Ibland rinnande kliande ögon.
Jag gick med klåda och utslag över 1 år innan dom gjorde allergitester.När började det? Var sitter klådan?
Jag var nämligen hos doktorn idag och fick ta ett allergitest. Sedan två veckor tillbaka så har jag kliande, röda ögon, snuva och torrhosta.
Läkaren trodde det var förkylning, men var ändå snäll och såg till att jag testas för allergi mot kvalster, pälsdjur etc.
Nu är jag väldigt orolig att det är hunden och hoppas på pollen. Jag har tagit receptfri allergimedicin i drygt en vecka nu och mår faktiskt bättre. Ögondropparna gjorde underverk efter ett par dagar.