Alla ni som bor på internatskola och har häst!

Sv: Alla ni som bor på internatskola och har häst!

Precis en fråga som jag också vill ha svar på :)

puttputt:bump:

nja, jag tycker att det mer är en fråga som rör ungdomar, skolor och så.

En kompis till mig tar hem hästen (ca 70 mil kanske det är) på de längre loven, där det är mer än 1 vecka, annars är det oftast så att någon i stallpersonalen (finns hästar på skolan så det är alltid några där som tar hand om dem) som hjälper till mot betalning, skulle jag tippa på.

vet inte :o , men ett tips är om du har bråttom , att ringa eller maila skolan om hur det går till just där.. fast jag förstår ju om de är kul å kolla lite hur folk här gör :) (vill inte kapa tråden;))

De jag känner tar hem hästerna eller stannar över helgen och ungfär vad tredje helg får hästen stå kvar för få sin vila... :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 106
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 613
Senast: warg
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama