alla landslag 2007

B

bus_strecket

nån som vet hur de kommande lagen ser ut? fått besked själva??;)

Sv: alla landslag 2007

För att ordna upp begreppen lite:rofl:
Landslaget är ngt man blir uttagen till,inför de olika mästerskapen.
Därimellan tillhör man antingen Spetstruppen
el. Utmanar gruppen
Lagledningen plockar ut ekipagen utifrån dessa i 1:a hand.
Finns det ngn annan som får resultat som kan räknas,blir den naturligtvis tilltänkt också.
En Trupp är en samling av människor som har lite av :idea: "Spetsresultat"
Till den kommer man från en Grupp:banana:
Kämpa på,och Grattis ALLA som fått meddelande att de är med.:bump:

Senast ändrad av en moderator:

Beskeden är utskickade ,men det är upp till de som kommit med att själva berätta...Verkar inte finnas utmanartrupper jr och ponny i år.

Jag vet att en ganska ung, men rutinerad, kille är ny i seniorernas utmanargrupp... Men det kanske är bäst att vänta med namn till det är officiellt, det lär väl komma ut snart antar jag? :smirk:

Jag är jättenyfiken. :bump:
Tyvärr tror jag inte att jag kommer bli uttagen till truppen iår eftersom jag är förstaårsYR och är helt utan resultat från detta år.
Men jag har tänkt ta 2007 som rutin och så får vi komma igen 2008.

Jag fick inget brev överhuvudtaget förra året utan fick höra att jag var uttagen på annat håll.

jag vet att någon fick besked i fredags.och så vet jag någon som fått idag. Men nu har nog alla fått sina brev.

Yr har nog fått besked innan juniorerna vad jag har hört.

Yr har nog fått besked innan juniorerna vad jag har hört.

Jag vet inte när juniorerna fick men YR fick förra veckan igen.

Hanna är med bland utmanarna. :idea:
Bland YR har Gunilla plockat ut 6 till spets och 6 till utmanare. Plats till förändring alltså :idea:

Va kul! :)

Vet du hur det är med PF, är hon med?

PF: Om du kikar förbi här och om du har listan på alla så får du jättegärna PMa över den.

ja eller så skriver ni ut den här då?
De kommer ju bli officiellt förr eller senare och att vara med i grupperna är inget o skämmas för liksom.. så fram med de goda nyheterna nu :D

Jag har ju inte hängt med alls i år överhuvudtaget, men det lilla jag har hängt med så kan jag inte komma på någon "ny" kille överhuvudtaget som har gjort något i år som skulle berättiga någon plats där och det verkar ju som om ingen annan här heller har någon självklar i tankarna. Den första jag tänker på spontant skulle nog vara Sven men men :crazy:

Iallafall Therese Olsson är ju ny i år men hon är ju ingen man ;)

ja eller så skriver ni ut den här då?
De kommer ju bli officiellt förr eller senare och att vara med i grupperna är inget o skämmas för liksom.. så fram med de goda nyheterna nu :D

Ekipagen ska svara att de vill vara med innan det är officiellt :idea:

Eller så är det Svens kompis, som har gjort lite bättre ifrån sig. :idea: :D Jag vill ju inte vara den som skvallrar.. ;) Han har väl inga superresultat som man kanske har uppmärksammat, men vad jag fick höra var att i stort sett alla som har genomfört 3* internationellt i år kommer med i utmanargruppen.

Och kan ju tillägga att han bara är ny på senior-landslagsnivå...eller ny och ny. :angel:

jag har (som vanligt) inte hört ngt alls från någon.... men så har jag ju bara ridit en ** åxå.

men red inte du EM förra året ??

jag har noll koll på fälttävlansekipagen nu förtiden.
De enda unga som varit framgångsrika ja känner till är hannes och NP.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
659
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Vårt stall är låst pga att veterinären tagit prov för kvarka, även om de själva medger att misstanken är väldigt låg. Under tiden får...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: Cambrie
·
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
491
Senast: CarEr
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur