Macka är nom!Det blir vad som råkar finnas till hands... en macka kanske.
Jag har aldrig firat alla hjärtans dag.
*viskar* säg inget till pappa men jag stal en bit av hans lyxost till mackan i morses.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Macka är nom!Det blir vad som råkar finnas till hands... en macka kanske.
Jag har aldrig firat alla hjärtans dag.
Nja, det är tvåsamhet jag bespottar. Kanske lite extra på heterotvåsamhet.All kärlek är fin kärlek så länge den inte är vit, hetero och monogam?
Åh så gottFunderar på chips och dipp ikväll
Det blir till att sitta hemma med katten ikväll och spela tv-spel. Förmodligen tröstäta choklad också
Då kan vi sitta tillsammans, fast på avstånd, så kan jag kolla senaste avsnittet av Star Trek Discovery medan du spelar spel.Det blir till att sitta hemma med katten ikväll och spela tv-spel. Förmodligen tröstäta choklad också. Love stinks.
När jag blir stor ska jag bli som tornblomma.
Jag ska på cellprov. Så gyn kanske ger mig lite extra kärlek idag när hon rotar där nere
Det lät ioförsig helt underbart katt, choklad och något man gillar att göra. Kan det bli bättre?Som evig singel så är den här dagen som vilken annan vanlig dag som helst för mig. Dock med något lägre sinnesstämning eftersom ensamheten blir så påtaglig när man blir påmind om den Heliga Hetero-Tvåsamheten och hur man inte passar in ett dugg i det idealet.
Det blir till att sitta hemma med katten ikväll och spela tv-spel. Förmodligen tröstäta choklad också. Love stinks.
Jag som aldrig lär mig om det är den 14 eller 16 Har influensa för första gången i mitt liv. Har levt på tabletter i 4 dagar men hoppas orka åka till min häst ikväll Har semlor kvar från igår också!
And on and on it goes.
Jag vill dig inget illa, kan vi lägga ner detta nu?
Står i frysdisken och plockar någon färdigrätt Jag ser ofta skämt och memes om hur sorgligt det är att vara ensam med en frysrätt typ på lördag kväll eller.. framför allt idag. Men ärligt talat, att slippa laga mat och få en hel kväll med egentid? Det är ibland de allra bästa kvällarna jag har.
Står i frysdisken och plockar någon färdigrätt Jag ser ofta skämt och memes om hur sorgligt det är att vara ensam med en frysrätt typ på lördag kväll eller.. framför allt idag. Men ärligt talat, att slippa laga mat och få en hel kväll med egentid? Det är ibland de allra bästa kvällarna jag har.
Nja, det är tvåsamhet jag bespottar. Kanske lite extra på heterotvåsamhet.