Alla dessa föreningar/klubbar...vilken ska man vara med i för tävlan?

lakrits

Trådstartare
Det finns ju en mängd olika föreningar att välja på inom western har jag kommit på....

Vilken förening bör man vara medlem i för framtida tävlande tex.?

Räcker det med en klubb ansluten till WRAS?
Ska man vara med i WRAS eller blir man det när man går med i ansluten klubb automatiskt?
Jag har ju inga "westernraser" på mina hästar utan travare och travare/halvblod......
Om man vill tävla på kossor ska man vara med i någon av deras klubbar osv..osv...osv........hjälp.....

Hur många och vilka klubbar är ni medlemmar i?
Varför?

Sv: Alla dessa föreningar/klubbar...vilken ska man vara med i för tävlan?

Jag är med i en klubb som är ansluten till WRAS, det räcker!

Jag är medlem i KbWR, Blev det ganska nyss. Hoppas jag kommer trivas där.

Jag tävlar för att mer stämma av träningen och för att träffa folk med samma intressen så för mig räcker en WRAS-ansluten klubb långt. Skulle jag bli frälst för typ QH så blir det ju även ett rasklubbsmedlemskap...o.s.v.

Du kan vara med i hur många klubbar el. föreningar som helst, men kom ihåg att du bara får tävla får tävla för en klubb per år (gäller WRAS-tävlingar).

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 515
Senast: IngelaH
·
Tävling Jag har inte varit medlem i någon förening sen jag var 14 och gick på ridskola :p Nu kommer jag eventuellt komma ut och tävla till...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: kryddelydd
·
Övr. Hund Lite luddig rubrik, men visste inte hur jag skulle formulera mig. Snart kommer våran valp, och vi har börjat kika på olika klubbar som...
Svar
7
· Visningar
1 032
Western Hur fungerar det? Är/måste alla westernklubbar/föreningar vara anslutna till WRAS? Undra mest för jag undrade om WRIS var anslutna till...
Svar
2
· Visningar
1 185
Senast: Mike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur