alkoholtillstånd

rock_89

Trådstartare
Har någon här gjort prov för att få alkoholtillstånd? Vilken är den bästa sidan att utbilda sig genom?
 
Sv: alkoholtillstånd

Gjorde provet 2004 genom kommunens STAD kurs 2 dagars med en veckas mellan rum. Föreläsningar teori och praktiska övningar. Följt av ett skriftligt prov. Kändes rätt onödigt hade redan jobbat som ansvarig på krog i många år och på krog sen 1995 men var ett nödvändigt ont för att få egna tillstånd när jag öppnade min egen krog. Kan hända att utbildningen ser annorlunda ut nu 10 år senare :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: Stekspaden
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
639
Relationer Har du blivit mobbad som vuxen på jobb, stall, förening etc? Hur yttrade det sig? Gick det att lösa eller fick du som var utsatt flytta...
2
Svar
37
· Visningar
2 119
Senast: Svartkatt
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp