Silver Girl
Trådstartare
Jag ska till västkusten över helgen med hunden. Kommer bo nära ett hundbad. Hur ser det ut med algblomning på västkusten nu? Här i öst är den på gång, tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen algblomning midsommarhelgen, har också förstått det som att det inte blir det på samma sätt som östkusten.Jag ska till västkusten över helgen med hunden. Kommer bo nära ett hundbad. Hur ser det ut med algblomning på västkusten nu? Här i öst är den på gång, tyvärr.
Jag ska till västkusten över helgen med hunden. Kommer bo nära ett hundbad. Hur ser det ut med algblomning på västkusten nu? Här i öst är den på gång, tyvärr.
FalkenbergVart på Västkusten? Jag som bor här sedan några år har aldrig sett skymten av någon algblomning längs Bohusläns kust. Algblomning som i Östersjön förekommer såvitt jag vet inte här.
Toppen, tack!Här kan du söka på specifika badplatser och kommuner och se hur det ser ut med att algblomning
https://www.havochvatten.se/miljopa...-sjoar/algblomning-pa-svenska-vastkusten.html