Aldrig fel....

Sv: Aldrig fel....

Den mannen är fantastisk.. å varje gång han vinner nåt stort så är det med en ny häst typ! Snacka om att vara mångsidig ryttare!!

Vertigo skrev:
Den mannen är fantastisk.. å varje gång han vinner nåt stort så är det med en ny häst typ! Snacka om att vara mångsidig ryttare!!

Vet ni vem som ocksâ är fantastisk...jo hans "gamla" Pialotta!!! Jag har just sett henne hoppa GP i Brussel, hon var underbar, jag blev alldeles rörd av henne. Hon kom 2a, Rodrigo vann. Malin o Royne hade 4 fel var

Jag såg honom på tv när han vann :D
Känner en som har tyska kanaler, de visade hela klassen. (Såg dock bara de sista 45 minutrarna).
Linda Heed var också med (vad jag såg) men fick en massa fel

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev dubbelt svenskt på pallen i dagens Grand Prix-hoppning i danska Herning. Rolf-Göran Bengtsson delade segern med tysken Denis...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: Gunnar
·
Hoppning Hej! Jag har ett 11:årigt (05:a) D-ponny sto med min mamma. Svensk Ridponny, efter Artist 765. Jag är jättenöjd med hästen, även om vi...
Svar
5
· Visningar
1 911
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Barn Satt och diskuterade det just, då många genom åren har kommit att kalla mig för just det. Men vad är egentligen särbegåvning? Hur ska...
2
Svar
26
· Visningar
3 347
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Inredningstråden nr3
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?

Hund, Katt, Andra Djur