Äldre Stübben

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sweet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 7 991
Sv: Äldre Stübben

Ok, tack för svaren! :bow: Ja, graderna kan nog skifta då de oftast är mätta på klädd bom och beror då på hur stoppningen ser ut också och då jag tittar på äldre sadlar så kan det nog skilja en del, och mellan 87 och 93 grader är det ju inte så mycket egentligen.

Men nu vet jag på ett ungefär och det är huvudsaken! Ska självklart prova mig fram, kanske passar stübben inte alls min häst men vad jag vet så passar stübben ofta till hästar med lite smalare rygg, och det har hästen, i alla fall för tillfället.

Tack igen!

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Tråden är egentligen mest hypotetisk. Men om jag ens skulle komma på tanken skulle jag givetvis ta ut en riktig sadelutprovare först... 2
Svar
21
· Visningar
2 595
Senast: caballus
·
Ekonomi & Juridik Önskar lite feedback från er hästkunniga människor. Vi är spekulanter på en ponny som är tänkt att bli min dotters första egna ponny... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
14 364
Senast: Snowball
·
Utrustning Vi har idag provat några dressyrsadlar som vi lånat med hem och funderar på hur vi ska ta oss vidare efter detta. Albion 17" K2 MW...
Svar
0
· Visningar
2 494
Senast: Rimfaxe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden