S

SilverLake

Hej, är det någon som vet om det finns något mer land där man får tävla ponny tills man är 18 år?
Om man ska tävla internationell-klassade tävlingar så får man väl bara tävla ponny det år man fyller 16 och inte det år man fyller 17 även om man tex skulle göra det i december och tävlingen är innan det. Om det nu är så, så är väl det lite orättvist. För den som fyller år i jannuari året därpå får ju då tävla ett helt år längre trotts att den personen bara är en månad yngre än den andra.

Sv: Åldrar?

man får tävla hela året då man fyller 16, men det spelar ingen roll när på året man fyller år eller när tävlingen är i förhållanden till sin födelsedag. Orättvist vet jag inte om jag tycker det är.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Ketrawzc
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 019
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka