A

Amadeus

Hei. Jeg er en dame på 42 år som har ridd i mange år men solgte hestene mine for mange år siden. Vi skal nå flytte til Sverige og skal kjøpe hest igjen. Distans høres veldig roligt ut ( noe slikt var det ikke da jeg red tidligere) . Jeg har en datter på 14 år som synes dette er noe for henne. Men vil jeg føle meg for gammel sammen med de andre som driver med distans? Noen som kan tippe gjenomsnittsalder på de som driver med dette? Kommer jeg til å være den eldste av dem alle sammen?:confused:

Sv: Alder

Det trevliga med distans är att alla åldrar kan vara med. Man blir aldrig för gammal. Du kommer absolut inte att vara den eldste.
Oftast är hela familjen med.
Klart du ska prova distans!
Välkommen i gänget!
// Linda

Hei Linda.
Takker for svar. Nå ble jeg veldig glad. Gleder meg til å kjøpe hest og begynne å trene.
Grethe

Hej,
Jag är 46 år och debuterade förra året. Det är en helt otroligt kul sport och alla som jag hittills träffat på har varit väldigt glada och trevliga människor. Ryttare såväl som tävlingsarrangörer. Fin stämning och man hjälper varandra med råd och tips.
Häls
Jeanette

Amadeus skrev:
Hei. Jeg er en dame på 42 år som har ridd i mange år men solgte hestene mine for mange år siden. Vi skal nå flytte til Sverige og skal kjøpe hest igjen. Distans høres veldig roligt ut ( noe slikt var det ikke da jeg red tidligere) . Jeg har en datter på 14 år som synes dette er noe for henne. Men vil jeg føle meg for gammel sammen med de andre som driver med distans? Noen som kan tippe gjenomsnittsalder på de som driver med dette? Kommer jeg til å være den eldste av dem alle sammen?:confused:

Då är du ju rena rama ungdomen jämfört med mig. Själv har jag planer på att komma igen. Tror faktiskt att vi lite äldre har lite mer uthållighet eller kanske bättre beskrivet, mer tålamod. Många av de bästa i Sverige är äldre än dig.

Hälsning Maja

Hei igjen
Vi vet ikke helt hvor vi skal bo. Vi vil gjerne kjøpe oss en gård ett eller annet sted. Men det må være søder om Karlstad. Vi vil gjerne begynne med avl på angloarabere. Har vært min drøm siden jeg var en liten jente. Vi holder på å selge huset vårt her i Norge men det går sent. :banana: Jeg driver også med dalmatinere og håper å starte med noe som heter Road Triale som er en sport med hest og dalmatiner. Kanskje noen så en repotasje i høst om dette? Det er en helt ny sport i Skandinavia som er veldig stor i USA og England.
Grethe

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·
Utrustning Så min lille hest er øm i mage muskulaturen, og jeg lurer på å kjøpe en ny gjord til hoppsadelen. Finnes det noe ala Eric Tissant...
Svar
7
· Visningar
646
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jeg har holdt på med häst i mange år, og aldri hatt dette problemet, men med ny tvättmaskin så har shabraken kommit ur tvätten fulle med...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 242
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka