Ålder på kattunge

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare peligrozzo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 40
  • Visningar Visningar 3 099
Sv: Ålder på kattunge

Det går inte att svara på exakt hur just du ska göra, du får prova dig fram, prova med både med blötmat och låt torrfodret stå framme hela tiden, vissa katter tycker torrfodret smakar bättre och vissa tycker blötmaten smakar bättre. Jag har som sagt haft katter som både vägrat äta torrfoder och dom som vägrat äta blötmat, ända sen födseln och hela deras liv, det hjälpte inte om torrfoder/blötmat stod framme och att dom inte fick något annat, då svalt dom hellre.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
395
Senast: Sassy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
3 000
Senast: Takire
·
Övr. Hund Åh sliter mitt hår! :arghh: Fick hem en 4 månaders boxervalp förra helgen. Super fin och följsam! Uppfödaren har lagt ner mycket tid på...
Svar
13
· Visningar
1 774
Senast: Lampan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31