Albion Legend 5000

Hoppiz

Trådstartare
Är det någon som har denna?? Isåfall, vad tycker ni om den? Tycker ni att man får en bra sits? Stöden ser ju stora ut, tycker ni att dom är stora nog? Alla har ju olika smak o tycke, men jag skulle iaf vilja veta lite om denna sadeln då jag funderar att ta hem en sådan o prova.

Sv: Albion Legend 5000

Den modellen har jag aldrig sett! Vet att det fanns en hoppmodell för många år sen som hette Legend 5000... Kan tyvärr inte hjälpa dig med dina frågor då :D

Sv: Albion Legend 5000

otroligt billig var den i allafall.... min albion SLK som jag köpte för 4 år sedan kostade då 21´.....

ta hem och prova... för smaken är ju som baken!

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 638
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Att jag suger på att komma igång med matlagning är känt sedan länge, men det hindrar mig ändå inte från att vilja utforska nya recept...
2
Svar
22
· Visningar
2 305
Senast: Exile
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar