Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Besök bra zoos butik zoopermarket i Marieberg om några veckor, då de får lite mer grejer i nya butiken
Örebro Akvariefisk?
Jag har varit där en gång, i samband med Öaks StorauktionÅker dit för att köpa växter och fiskar. Bra sortiment, men ligger avigt till för oss. Bor åt Garphyttehållet.
/Lizzie
Hoppas det! Skulle vara kul!
/Lizzie
Jag har varit där en gång, i samband med Öaks Storauktion
Bor ju i Uppsala
JaJa, det är ju inte nästgårds direkt . Betydligt avigt till än vad vi har det .
/Lizzie
Ja
Vi i Uppsala har bara en akvarie affär nu..
Via BandDet är ju inte mycket på en så stor stad. Är det mer privat handel via Blocket etc istället kanske?
Jag vet att man kan beställa fiskar via nätet, men med postudelning varannan dag och paket som försvinner så törs jag inte göra det.
/Lizzie
Gud vilken söt! Vad häftigt med jätteräkor i akvariumet, de kan väl bli över 30 cm långa de där?!
Ja de kan bli 30 cmGud vilken söt! Vad häftigt med jätteräkor i akvariumet, de kan väl bli över 30 cm långa de där?!
Kan man ha dem tillsammans med fisk eller blir det problem med att fiskarna käkar på deras spröt eller att räkorna äter upp fiskarna?
Hur känsliga är de när det kommer till vattenvärden?
Många frågor men det här var ju väldigt intressant!
Låter som en tumör...Vår ena gulla molly har fått som en böld på sidan. Någon som varit med om det? Aldrig sett det förut. Kan fixa bild senare, agerar kattsäng just nu Men det är som en utstickande plupp, fisken verkar må bra för övrigt
jag har gjort det från Thailand och IndonisienHar för mig att någon här har importerat fisk från utlandet (Asien). Hur mycket kostar det? Vilka kostnader är det en betalar för?
Har fått uppgifter på frakt på 49€ och hanteringskosnad på 6,5€. Kommer fler kostnader tillkomma? Vet besiktning i Tyskland?