Akut MarsvinshjÄlp!

L

Lozzan

Jag har varit och tävlat i helgen och nu när jag kom hem upptäckte min syster att mitt marsvin låter konstigt. Hon säger att Vilda inte har låtit så tidigare idag och det är inget fel på det andra marsvinet.
När hon andas låter det som om hon är jätterädd, andas jättetungt och/eller så piper/gnisslar det. Hon andas inte så jättetungt men det låter som det... Om det inte försvinner ringer jag veterinären i morgon.:cry:
Är det värmen, kan det ha fastnat något gräs eller linande i nosen, är hon förkyld? :confused: Hon äter och mår bra i övrigt.

Sv: Akut MarsvinshjÄlp!

Hon låter inte sådär längre, tur! Men jag ska hålla extra koll på henne de närmaste dagarna iallafall

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 414
Senast: Sel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 363
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 361
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 873

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka