Akut hjälp!!!

jarakamandan

Trådstartare
Mitt adressfält på internet är försvunnet!!!! Jag blir tokig. Alltså, jag är ju medveten om att man genom att högerklicka kan lägga till & ta bort grejer, men det hjälper inte. När jag lägger till adressfält, så kommer bara den lilla rutan där det står 'adress' upp, inte själva fältet. Och jag har inte lyckats "dra" i det heller så att det kommer fram. Lite stönigt kan man väl säga. För det är ju inte så roligt i längden att göra MSN-sökningar efter allt.... Nån som vet hur jag får fram det igen?
 
Sv: Akut hjälp!!!

det funkar inte om du går in under visa-> verktygsfält och bockar för adressfältet?
 
Sv: Akut hjälp!!!

Du kan också behöva ta bort bocken för "Lås Verktygsfält".
Då kan du flytta runt fälten som du vill.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
844
Senast: cassiopeja
·
Äldre Detta är alltså ingen debatt-tråd om rätt eller fel, om för eller emot utan snarare en tråd för de som faktiskt hjälper eller vill...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
17 783
Senast: honung
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mamma var här i några dagar i förra veckan. Hon hjälpte till med lite av varje. Tyvärr upptäckte jag idag att hon hade städat bort en...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 322
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp