Akut hjälp - worddokument i mail!

C

cissiny

Har gjort en dundertabbe och undrar om det går att lösa? :crazy: :confused:

Skrev ihop en artikel, skickade till personen jag intervjuat, fick tillbaka som bifogad fil i Yahoo. Den öppnade jag, redigerade ytterligare och sparade. Saken är den att jag öppnade dokumentet från Yahoo - valde alltså "öppna" bifogad fil istället för att "spara på datorn"... När väl Word var öppet, så redigerade jag ju och sparade. Men var sparades dokumentet???

Hoppas hoppas hoppas att någon kan hjälpa mig - behöver ju få fram dokumentet NU.... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

TACK!!! på förhand!!! :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Mvh Cissi
 
En lösning är att gå in på din mail igen, öppna dokumentet och välj spara och se var den sparar då.
Sen får du leta på samma ställe (el i mappar som ligger nära) och sen om du hittar den filen.
 
Smart! Tack! :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Jag lyckades hitta det genom att gå in i Word, kika på "senaste öppnade dokument" (eller nåt sånt), där fanns ett par exemplar av artikeln i fråga - bland annat det rätta :D

Så nu är jag betydligt lugnare... :D

Mvh Cissi
 

Liknande trådar

IT & mobiler Studerar på distans och har ett stort behov av att kunna bifoga filer med hotmail vilket går bra men sen när de ska öppnas(skickas som...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Carolus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp