G
Gabrionapamir
Vilken av dessa hästar tror ni kan passa mig bäst? har sån beslutsångest och är rädd att skada hästen ju. kan till lägga att jag är av modell tyngre ryttare, 172 lång mycket musklet, men oxå krafitg.men har alltid ridigt varmblod och har ett nu som är ca.160 i manke och grov. frågan är om ja kommer förstöra ngn av de nya ? : / ..
Häst 1: Kallblod, mest skogsriden, men även dressyriden för ett tag sedan. inte liten, inte stor. Snäll men kan bli lite pigg och stark
Häst:2 Mindre varmblod, kompakt rätt grov. pigg men snäll.
Häst 3: sTORT varmblod, PASSGÅNG, men kan trava. stor och inte speciellt musklad, men ändå grov o stor. verkar passa i skritt också, men går de att träna bort eller kommer ja förstöra han helt?
I övrigt så tycker de flesta att jag har bra balans, och är ej nybörjare.. Så snälla skriv, behöver er hjälp, då besked skall lämnas imon!
Häst 1: Kallblod, mest skogsriden, men även dressyriden för ett tag sedan. inte liten, inte stor. Snäll men kan bli lite pigg och stark
Häst:2 Mindre varmblod, kompakt rätt grov. pigg men snäll.
Häst 3: sTORT varmblod, PASSGÅNG, men kan trava. stor och inte speciellt musklad, men ändå grov o stor. verkar passa i skritt också, men går de att träna bort eller kommer ja förstöra han helt?
I övrigt så tycker de flesta att jag har bra balans, och är ej nybörjare.. Så snälla skriv, behöver er hjälp, då besked skall lämnas imon!