Akut hjälp-Bra restaurang i Karlstad!

Stinaelin

Trådstartare
Som rubriken säger; jag behöver hjälp med att hitta en bra (inte alltför dyr) restaurang i Karlstad.

Jag hade siktat in mig på Munken, men den verkar stängd. :(
Så någon liknande restaurang som har öppet, tack! :bow:

Som rubriken säger; jag behöver hjälp med att hitta en bra (inte alltför dyr) restaurang i Karlstad.

Alfies har väl samma ägare som Munken och ligger i hörnet mot Herrgårdsgatan (fortfarande v Torggatan).

Freden är tråkigt!

Bröderna Olssons Elektriska på Drottninggatan är väl nya hypen :)
Annars har vi Båten, Via Appia, Koi (japanskt), Scandic City har bland annat väldigt goda och roliga glasrätter. :)

Uppdatering; 3Kök var mycket bra! kanske lite lite mat, men fin! Den oxen hade inte dött förgäves om jag säger så... :angel:

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
334
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 164
Mat Jag fick så himla bra tips på restaurang i Varberg av någon trevlig Bukefalist, så jag testar igen. Nu behöver jag era bästa tips på...
Svar
7
· Visningar
1 150
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 105
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar