C
cissiny
Sitter här och måste flytta en stor mapp från den här datorn (laptop) till min stationära... Detta för att kunna kolla bilderna i "stora" Photoshop...
Vi har tre datorer (1 och 2 är stationära, 3 är den här laptopen). De är anslutna till internet via en router. På varje dator har vi en delad mapp, det brukar alltid funka bra att nå de delade filerna från de andra datorerna.
Just nu hittar dator 2 inte dator 3. Hittar dock dator 1.
Dator 3 hittar dator 1 men inte dator 2.
Kan inte flytta nånting till dator 1 just nu - den är igång med en kür och då vill vi inte ha något annat på just nu.
Någon som har tips om hur dator 2 och dator 3 kan hitta varandra?
STORT MEGATACK på förhand - jag måste få över mappen (stor, på mååånga MB) NU.......
Mvh Cissi
Vi har tre datorer (1 och 2 är stationära, 3 är den här laptopen). De är anslutna till internet via en router. På varje dator har vi en delad mapp, det brukar alltid funka bra att nå de delade filerna från de andra datorerna.
Just nu hittar dator 2 inte dator 3. Hittar dock dator 1.
Dator 3 hittar dator 1 men inte dator 2.
Kan inte flytta nånting till dator 1 just nu - den är igång med en kür och då vill vi inte ha något annat på just nu.
Någon som har tips om hur dator 2 och dator 3 kan hitta varandra?
STORT MEGATACK på förhand - jag måste få över mappen (stor, på mååånga MB) NU.......
Mvh Cissi