AKUT, avel eller slakt?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Fredric
  • Startdatum Startdatum
Sv: AKUT, avel eller slakt?

Det skulle kunna vara detta sto ocksa:

http://www.blup.se/sv-SE/horses/39178-winnipeg-36-swb

Och i sa fall sa verkar hon haft väldigt svart att bli dräktig de senaste aren (betäckt 1998, 2004, 2005 och 2006, resultat ett föl född 1999 :crazy:). Det är inte därför hon sälljs da, för att hon inte gar att fa dräktig?

Man ska inte lita till 100% att Blupen stämmer. Min systers gamla häst är enligt blup betäckt fler år än hon var i verkligheten.

Quantums helsyster Bacille dubbeldiplom på Bollerup + 2:a på Hornsundspokalen i våras.
Ritz gick Breeders som 5-åring.
Bouguin såldes till spanien som 3-åring.
Frida går iaf MSV B med sin ryttare.

Har ridit Falleur en vinter, mellan hingststationerna. Fantastiskt temperament, gjorde luciashow med 18 ponnyer rännande under magen typ... Han gick också Intermediaire dressyr. Köravkommor kan jag tycka är en riktigt bra merit. Även ridit Msv dressyr på en avkomma för 2 år sedan, mkt sympatisk häst. Köp den om du gillar den!

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 170
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 297
Senast: Lisa2014
·
Trav Hur ska man tänka och värdera om ens sto är värt att avla på? Alltså värt för en själv, inte för försäljning med vinst. Jag vill främst...
Svar
12
· Visningar
1 953
Senast: sandrafors
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 232
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka