Aktiviteter i usek!

M

Mjukglass

Hejsan! Söker tips på aktiviteter som usek kan anordna, har ej möjlighet att hyra hästar och ordna ridning sats.

Mvh Mjukglass :bump:

Sv: Aktiviteter i usek!

Några förslag:

5 kamp
käpphästtävling (hoppning :D hihi)
Fångarna på stallbacken
Tipspromenad
Rykttävling
Filmkväll
Teorilektioner
Tårt-KM

Sen beroende på årstid:
Påskäggsjakt
Spökkväll

:)

hehe ;)

Jo, man är 2-3 personer i varje lag, Varsitt lag ska göra en tårta (man får göra tårtbotten osv. i förväg).
Juryn får smaka på varje tårta och bedöma hur den ser ut.

Finaste/häftigaste/godaste tårtan vinner :D

hmm.. de måste nog pockså vi fixa *le*

tack!!!

Det där med TårtKM skrivs upp på förslagslistan! :banana: Vad kan man ha för grenar i Fångarna på Stallbacken?

Jättebra förslag!! :bow:

Mvh Mjukglass :bump:

Övernattningar. Alltid lika uppskattat hos oss iallafall. Behöver inte ens roa dem så mycket under kvällens gång för de sköter dem så bra själva. Bara se till att de får lite mat och ha aktiviteter i bakfickan ifall de verkar uttråkade.

Liknande trådar

Hästmänniskan Innan jag tar det stora beslutet att köpa min första egna häst tänkte jag att det vore en god idé att först hyra en häst från ett...
Svar
11
· Visningar
1 898
Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 408
Senast: Whirlie
·
Hästmänniskan Hej! Min syster har fått corona och jag har torrhosta, ont i huvud och hals mm. så förmodligen har jag det också. Finns inga lediga...
Svar
13
· Visningar
1 547
Senast: Karoliten
·
Ridning Jag är 25 år gammal och har haft ett stort hästintresse hela livet.Började rida på ridskola i 6-årsåldern och red en gång i veckan tills...
Svar
13
· Visningar
2 360

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar