Akriboriavkommor som tävlingshästar

Anzzie

Trådstartare
Akribori som har haft stora kullar här i Sverige, undrar hur dom har skött sig på tävlingsbanan?
De äldre kullarna borde ju vara igång nu för fullt.
Nån här som har avkomma efter honom? Hopp el dressyrhäst?
Inkvalade till championat?

Sv: Akriboriavkommor som tävlingshästar

En av mina bästa vänner har en Akribori-valack, 4 år, som hon har börjat ta ut på tävlingsbanorna nu. En mycket fin häst som rör sig underbart. Dock lite liten för min smak. Men som sagt rör sig jättefint och har naturlig bärighet i sina gångarter. Tror inte att han har någon jättebra teknik i hoppningen, men kan missta mig. Hon ska tävla honom imorgon och jag ska dit och kolla (+ fotografera :d ).

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 444
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 686
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 994
Senast: Takire
·
Hästhantering Hej! Jag är nybliven skötare på en häst som är ca 18 år. Är inte med hästen varje dag utan några ggr/vecka. Hon står hos ägaren, men...
Svar
2
· Visningar
1 221
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur