Åker till Oklahoma city om en månad =)

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Pleasure_in_Reining
  • Startdatum Startdatum
P

Pleasure_in_Reining

Hej på er!

Den 12:e november lyfter planet mot Oklahoma city och AQHA World Show :D
Nu undrar jag bara om det finns något i Oklahoma som man absolut inte ska missa att besöka?
Vi är där i 10 dagar och har en hel del tid att åka runt och titta.

Någon som varit där?

Mvh Frida

Sv: Åker till Oklahoma city om en månad =)

ingen som varit i ok city?....

jag var dit förra året på reining futurityt och det finns så mycket att se... men åsa har koll på de där med shoppingen, som vi utforskade då så tycker du om att handla kommer de bli skoj :)

Jag var i Oklahoma på Morgan World, fast det var några år sedan nu. Tyckte inte att det fanns några direkt höjdar grejer att åka och titta på, men så hann jag inte med så mycket mer än att vara groom på tävlingen så det var kanske därför. Vi var mest bara runt och letade blommor och annat för att dekorera runt stallarna. Vet inte om du har tillgång till Stallområdena, men det var min favoritsyssla att göra när jag var ledig, att bara gå runt och titta på alla hästar och dekorationer, det är helt otroligt hur fint det är. Sen kan man ju få lite grooming tips också om man har tur :).

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 604
Senast: bollen__
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 866
Senast: Jamtland
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 228
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 426
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar