Åka till sjukhus - vad ska jag tänka på?

Sv: Åka till sjukhus - vad ska jag tänka på?

knapp

Vi fick med oss transporten hem efter jobbet :) Så har lasttränat nu och det gick jättebra! Tre gånger försökte jag, och tre gånger gick han in :) Tog ca 30 min + en lång paus för alla tre gångerna. Så lite nervositet har lagt sig.

Men han är så söt. Har han gått in så står han snällt där, även om han är nervös. För det han är mest rädd för är att backa ut :p Sötnosen. Men tredje gången förstod han att han skulle backa när jag gick under frambommen, och gick fint och sansat ut :) *pustar ut* Vi ska nog överleva morgondagen vi också :D

Kommer säkert att gå jättebra! Håller tummarna för dig. Skriv och rapportera i morgon.

Lycka till!!!

Helt jävla åt helvete. Tårarna bara sprutar... Han är en ängel, min häst, så duktig.

Men det hjälper inte. Han strålben är brutet :cry: Resten finns på gnägg... var tvungen att få ur mig allt.

Hoppas ni får svar på vad det var i dag och att besöket gick bra!

jag brukar ha med en bra bok :angel:

hehe, sist jag var hos veterinären med min häst och hältundersökte honom (eller ja, det är också enda gången...) så pluggade jag inför farmakologi-tentan. Hade med mig ett egenskrivet litet häfte med alla mediciner vi skulle kunna, så fort dom gav honom nåt så slog jag upp det och hade högläsning :D Tur att jag känner veterinären :rofl:(sommarjobbar där)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka