Åka tåg i Europa

Idas

Trådstartare
Om man vill åka tåg från Stockholm neråt Europa, närmare bestämt Österrike, var söker man lättast resa då? Villa typer av biljetter är bäst att köpa?

Om man vill åka tåg från Stockholm neråt Europa, närmare bestämt Österrike, var söker man lättast resa då? Villa typer av biljetter är bäst att köpa?

Jag vet inte om det finns någon samlingssida där du kan boka hela resan direkt men för att ta dig till Österrike lär du passera Tyskland och där är det Deutsche Bahn du reser med och bokar dina biljetter.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 140
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
834
Senast: Mia_R
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
840
Senast: MiaMia
·
Samhälle I Sverige då... Jag vill med 4 pers åka från Malmö till Umeå. Kollat flyg vilket skulle gå på 20 000 kr tur och retur. Det är inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 127
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix