Åka in och kolla blödning eller ej?

aneka

Trådstartare
Fick för en timme sen en ljusröd blödning på toa pappret och som även droppade några droppar. Men har nu inte kommit något mer än iaf.

Har ringt till sjukvårdsupplysningen och dom tyckte jag skulle avvakta och åka in på akuten för att kolla bara om det blev värre eller om jag också började få ont. Har inge ont än.

Men saken är den att imorgon ska jag åka på kryssning med jobbet(för att jobba) och kommer inte hem förens på Onsdag igen och det är ju inte så kul om det blir värre när jag är där mitt ute på havet och måste jobba.

Så frågan är ska jag åka in och kolla så att allt är lugnt så att jag kan åka med gott samvete eller ska jag bara åka på kryssningen och hoppas på det bästa?

Att stanna hemma från kryssnigen är inget alternativ! Är nu i v. 17 (16+3). Har gjort ett vul i 12+0 (pgr. av upprepade blödningar då med) och då va allt tipp topp! Hoppas på att det även är det nu med! Men man blir ju orolig!

Vet inte riktigt varför jag frågar men skönt att få höra andras synpunkter bara!

Sv: Åka in och kolla blödning eller ej?

Om du är orolig så åk in till gynakuten, om inte annat för att sticka hål på hjärnspöken ..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 559
Senast: fixi
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 688
Hundhälsa Försökte hålla de kort, men gick inte så bra. Vet inte hur jag ska hantera denna situation då min hund morrar åt mig, kanske någon här...
2
Svar
38
· Visningar
5 417
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Behöver lite råd, bolla lite tankar gällande hälta som kom plötsligt. Hältan kom i måndags när jag och Ascot skulle gå ut på promenad...
Svar
8
· Visningar
1 989
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka