Aj var det såhär det kändes...

Status
Stängd för vidare inlägg.

emma74

Trådstartare
med mensvärk... har ju sluppit det i 18 månader ungefär...
och pmsen lär ju komma den med kan jag tänka mig :crazy:
fördelen är ju att man ev. möjligen, kanske, (fast med största sannolikhet inte) kan bli med barn igen... det är så skönt att veta att vi inte kommer att försöka bli med barn själva, utan när jag har slutat amma och vi känner oss redo att bli gravida igen så ringer vi bara ett telefonsamtal

Sv: Aj var det såhär det kändes...

Hu ja. Jag kände (känner) av ägglossningen rejält innan mensen dessutom. Det var så illa att jag kände igen värkarna från förlossningen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 236
Senast: Enya
·
Småbarn Ja, jag kände att jag ville ha en sån tråd. Jag vet inte hur den kommer utvecklas, eller om andra finner det intressant, men jag tänker...
2
Svar
38
· Visningar
3 911
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan man sörja någon som fortfarande lever? Kan man sörja en relation man aldrig fick? Varning för långt och deppigt inlägg. Jag är inne...
Svar
7
· Visningar
1 426
Senast: clusia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok De senaste veckorna har varit väldigt nervpåfrestande för mig. Jag visste inte att man kunde må så dåligt över att söka jobb, men det...
Svar
2
· Visningar
1 123
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama