Airpods? Funkar dåligt...

Otherside

Trådstartare
Nån här som har Apple Airpods? Trådlösa alltså. De jag köpte har blivit helt urkassa efter ett drygt halvår; laddar dåligt, dåligt ljud, den ena fungerar ofta inte alls, osv osv. Tvekar lite inför att köpa nya men de är så himla praktiska å andra sidan. Nån som har liknande erfarenhet eller som kan rekommendera ett annat märke?
 
Jag älskar mina AirPods 😍
Använder flera timmar om dagen. Märker viss skillnad i batteritid på höger och vänster efter att hunden gjort såhär med höger så jag fick köpa en ny...
3_2_19_2_1.jpg

Låter som du fått tag på ett måndagsexemplar, alternativt kopior.
 
Nån här som har Apple Airpods? Trådlösa alltså. De jag köpte har blivit helt urkassa efter ett drygt halvår; laddar dåligt, dåligt ljud, den ena fungerar ofta inte alls, osv osv. Tvekar lite inför att köpa nya men de är så himla praktiska å andra sidan. Nån som har liknande erfarenhet eller som kan rekommendera ett annat märke?
Om de blivit så dåliga efter ett halvår får du reklamera dem. Det ska inte vara så.
 
Jag har två par, på jobbet och privata. De på jobbet är som dina till och från. Men jag installerar om dom då och då och funkar inte det gör jag en återställning av dom genom att hålla inne knappen på baksidan ganska länge. Nu tycker jag de funkat bra ganska länge, över ett halvår iallafall.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 142
Senast: manda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är egentligen på väg att gå och lägga mig, men jag måste skriva ner det här nu, innan jag förtränger det. Ikväll hade jag ätit en...
Svar
0
· Visningar
1 136
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 567
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 644
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp