Åhh Jag blir så förbannad!!!!

Lilljessicah

Trådstartare
Var ute på en väldigt lång promenad med hundarna förut. Planerade att gå till en sjö och väl framme så var det världens översvämning där,så den lilla grusvägen jag gick på slutade tvärt rätt ner i sjön. Tänkte inte mer på det utan vände och skulle gå tillbaka,och ca 4m framför oss,mitt på vägen står en jätte stor svart hund,med benen brett isär och hukandes i attackposition!!???:confused: Morrandes och visar alla gaddar man bara kan. Jag visste inte alls vad jag skulle göra. Hade en kompis i tlfn som sa att jag bara skulle gå förbi,men "bara gå förbi" ett ställe som hunden ser som sitt revir är inget smart drag tycker jag.
Så nu har jag vadat över en å,krypit fram mellan buskar och snår,i lera och över berg,för att inte stöta på den där hunden.
Att inte ägarna kan hålla koll på sina hundar?
Det är en allmän väg,och ska man ha en gårdshund,så får man iaf se till att den vaktar sin gård,och inte den allmänna vägen brevid?!!
Morr.
 
Sv: Åhh Jag blir så förbannad!!!!

Men huvva.
Jag skulle fara dit utan hund och ta reda på vem som äger hunden och berätta läget. Håller man inte bättre koll på sin hund än att den är ute på allämnna vägar och ränner och verkar dessutom inte speciellt trevlig heller då får dom hålla den kopplad!
Jag som ägare skulle inte vilja att min hund var ute och sprang lös utan att man har nån som heslt uppsikt över den.
Hunden kanske hade sprungit ifrån henne.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp