Kajsastina
Trådstartare
Någon som vet för- och nackdelar med Agriakortet? Jag får rabatter med kortet men jag kan inte se om det finns några nackdelar. Tänkte att någon kanske testat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du jämfört krediträntan och kreditvillkoren (tex årsavgiften) med andra kreditkort som du skulle kunnat skaffa istället?Någon som vet för- och nackdelar med Agriakortet? Jag får rabatter med kortet men jag kan inte se om det finns några nackdelar. Tänkte att någon kanske testat.
Tack för ditt utförliga svar. Jag kör vidare med de kort jag har.Har du jämfört krediträntan och kreditvillkoren (tex årsavgiften) med andra kreditkort som du skulle kunnat skaffa istället?
Det är svårt att berätta för- och nackdelar utan att jämföra mot något.
En nackdel är väl just att det är ett kreditkort.
Har man alldeles för många kreditkort kanske det kan påverka ens trovärdighet för bank vid till exempel lån, om det fortfarande är så vill säga.
Om jag inte behövde ett till kreditkort hade jag nog inte skaffat Agriakortet, men så är jag en sådan som inte vill ha onödigt många kort heller.