Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack !
Men om dom vill ha mer info en den jag skrivit borde de ju höra av sig ?
Jag har skickat in Läkarutlåtande+ svar från Magnet röntgen + Kvitton från Kiropraktorn . Men bara skrivit vad som gick sönder och att jag inte kunde fullfölja tex förbetalda ridlektioner .Kvitton på Förstörda skor har jag inga som jag kan skicka . Jag blev trampad på Hälen . Jag är också fortfarande " invalid" efter min skada som uppkom för 1 år sedan, läkaren sa att det dröjer länge innan jag är återställd . Jag har heller aldrig haft bekymmer med Agria !
Hej från Hambo
Till sist så utvärderar de inte om en skada är ersättningsbar för bestående men förrän efter två år tidigast. Om det inte är helt klart att man blir invalid som t ex om jag förlorat tummen istället för bara bryta den.
Så just det faktum att du blir återställd kan göra att bolaget drar på det, speciellt om det står i läkarintyget. Ersättningen gäller för bestående skador enligt det jag fick besked om med min tumme. En tumme som aldrig blir riktigt bra men som är funktionsduglig och inte enligt deras normer räknas som nedsatt i funktionen.