Agilityämne?

Minerva

Trådstartare
Ja dock på hobbynivå..
men vad tror ni?? Min hane 6 år.. En kort liten film om hur han hoppade idag :)

Agility proffs? ;)

Den är filmad på sniskan så ni får luta på huvudet :p
 
Sv: Agilityämne?

En bra början. Han verkar gilla det. Blir nog bra med lite träning. Inget säger att det måste vara en unghund för att träna agility. Hundar älskar att springa och hoppa. Glöm inte att ge mycket beröm. Och en annan aspekt, du får också motion. Det blir två flugor i en smäll. :banana:
 
Sv: Agilityämne?

Hihi ja gud han sprang som en tok :D O så fort han gjorde rätt så berömde jag honom jättemkt :D
Då blev han ännu tokigare :p Så jag hoppas att han ska lära sig alltihopa o bli en riktigt duktig vovve :D oja nog fick jag motion jag me :D hihi
 
Sv: Agilityämne?

alla hundar passar med eller mindre till agility! Bara på Ystad BK där jag tränar har vi allt från Norwich terrier (kortbenta) till en bernersenner-korsning ocha llt därimellan. Men vi har faktiskt bara en Halv border collie som annars är så vanligt ;)

/Jenny
 
Sv: Agilityämne?

Oj bara en halv BC :p det måste va ovanligt :)
Funderar på att gå nån agility kurs med honom :) måste leta lite :)
 
Sv: Agilityämne?

Vi tränade lite idag med :D Han fattar verkligen på en gång vad han ska göra och han är jätte duktig :D han tycker det är hur kul som helst!! :D:D

Här kommer en liten film :D

Nått fel måste det ha bitt vid uppladdningen för min röst halkar efter.. är inte så seg på komando och beröm IRL :P
 
Sv: Agilityämne?

Han såg ju inte ut att ha några problem alls ju :banana:
 
Sv: Agilityämne?

Han ser ut att ha jättekul!!

Jag kanske ska ta och köra lite med min "gamling" också!!
Men för mig får det bli en hemgjord trädgårds-agillity-bana! :)
 
Sv: Agilityämne?

Men det går ju lika bra :D Ska göra några hinder och lite smått o gott hemma på våran gård med :D eftersom jag inte har tillgång till skolans agilitybana länge till :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 456
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
504
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 542
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp