Ciindy
Trådstartare
Fick idag h*öks nya hundkatalog och såg att dom hade börjat med att sälja agility hinder. Räknade ut vad ett däck skulle kosta och fick det till 374 kr med lite special utrustning, dvs 2 ringar i olika storlekar. Med bara 1 ring skulle det kosta 315 kr istället. För att man ska kunna bygga upp ett hyffsat däck måste man ha: Ring 59 :- "Hållare" 69:- (säljes i par) Clips 49:- (säljes i par) stav x 2 69:- Eftersom en 14 årings ekonomi inte är allt för bra så passar nog inte detta hinder mig allt för bra. Vet ni någon affär som säljer agilityhinder över nätet? Jag vill även ha "hopp" hinder som går att höja upp till 60-70cm och vanliga tunnel.
Jag har även tänkt på att bygga egna men eftersom att jag vill ha hinder som är lätta att flytta, sänka och höja vet jag inte om det alternativet skulle passa mig så bra. Har ni ritningar på lätta agility hinder, däcket, hoppet, långhoppet och en flyttbar slalom?
Sen passar jag även på att fråga, hur högt ska däcket & hopphindrena vara i Lage?
Jag har även tänkt på att bygga egna men eftersom att jag vill ha hinder som är lätta att flytta, sänka och höja vet jag inte om det alternativet skulle passa mig så bra. Har ni ritningar på lätta agility hinder, däcket, hoppet, långhoppet och en flyttbar slalom?
Sen passar jag även på att fråga, hur högt ska däcket & hopphindrena vara i Lage?