Ägglossningstest för hund?

Lupin

Trådstartare
Någon som har provat de här:

http://www.ovulationpads.info/

Jag är intresserad och tycker det verkar smidigt att kunna testa hemma själv och slippa åka till vetten x gånger för blodprov/vaginalutstryk. Skulle gärna vilja höra av någon som testat först.

:)

Sv: Ägglossningstest för hund?

Nej tyvärr.

Har du inte något microskop så ni kan titta själva.
På min näst sista kull tog jag och hanhundsägaren sekret från "rumpan" på min tik och tittade hur långt gången hon var. Enligt bilder vi hade hur det skulle se ut när de var i höglöp stämde det mycket väl med vad vi såg.
Och det resulterade i valpar.

Kanske är någonting?:laugh:

Kul med ett svar i alla fall. :)

Nej, vi har tyvärr inget mikroskop. Men jag har hört om andra som kollat sekretet själv. Var hittade du bilder på hur det ska se ut, att jämföra med?

du kan säkert höra med vet om de har bild.
Vi hittade bild i gammal Doggyrapport:idea:
Såg precis ut som på bilden och faktiskt precis likadant som när min vet. visade bilder på hur det såg ut - innan, under och efter ÄL - när vi hade uppfödarutbildning.
Googla?

Nej, jag vet inte men säg till om du hittar. Vill gärna ha bilderna själv också:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 823
Senast: Otherside
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 322
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: inverterad
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
638
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka