Age of empires II

Såg det nu, men märker man verkligen någon skillnad mellan HD och vanliga, som jag tyckte när jag tittade på bilderna och "preview" så såg det inte ut att vara någon större skillnad i AoE2. Däremot AoE3 ser helt annorlunda ut, har faktiskt aldrig spelat det.
Det är jättestor skillnad, dessutom kan man numera ha det i större upplösning. Multiplayer är mycket smidigare med.

Ja, det är stor skillnad på tvåan o trean, men det är ju ett par år i mellan med.
 
Det är jättestor skillnad, dessutom kan man numera ha det i större upplösning. Multiplayer är mycket smidigare med.

Ja, det är stor skillnad på tvåan o trean, men det är ju ett par år i mellan med.
Oh sjutton, nästan så man får ta å köpa det någon gång sen när jag har lite pengar över då. :P
Hur många år är det emellan nu igen? Mitt minne sviker mig, har för mig något av dom kom ut rätt nyligen eller?
 
Åh vilken nostalgi! AoE I, II och III är ju awesome :D Tror t o m att jag har det installerat fortfarande på min uråldriga HP som ligger och samlar damm. Kanske ska se om den startar och spela lite...:angel:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 331
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 598
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb Hur tar man semester? På riktigt, alltså. Vad är era bästa tips för att verkligen logga ut så snabbt som möjligt och vila upp sig...
Svar
6
· Visningar
685
Senast: Zack
·
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 917
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp