Ägarbyte + medlemskap i AQHA

L

Lillfisen04

Ska hjälpa en kompis och göra ägarbyte på sin quarter plus att hon ska bli medlem i AQHA själv också.
Jag har gjort det på min paint och det var inga problem. Men jag gick in nu på AQHA:s hemsida och det fanns ju hur många formulär som helst att välja på plus olika medlemsskap US/Canada och International.
VIlka blanketter ska vi använda ? :confused:

Sv: Ägarbyte + medlemskap i AQHA

Det är bara att skriva ut "transfer-blanketten" och fylla i alla uppgifter samt vilken sorts medlemskap hon vill ha (12 månaders, 36 månaders eller ungdomsmedlemskap om hon är 19 år eller yngre). Om hon inte tävlar professionellt så kan hon ju ha ett Amateur-medlemskap oxå, om hon vill tävla på Quartershow :idea:

Transfer blanketten är jag med på, det var tyvärr något fel på den så jag fick bara ett beklagande error meddelande, men jag får prova i morgon igen.
Men medlemskapet då, hon vill ha på 12månader, är vuxen..hon kommer inte att tävla på quartershower. Är det US/canada eller International medlemskap hon ska ha ?

Bor hon i Sverige så är det väl International (rätta mig om jag har fel, någon..). Lycka till!

international borde de ju vara ju...
jag har väldigt säkert för mig att de va iaf vad jag valde för ett par veckor sedan... hmm.

Ja, hon bor i Sverige...Okey provar med International.
tack alla för hjälpen.
Kom inte ihåg sen, visst måste hon skicka in orginalreg. beviset tillsammans med transfer blanketten så dom skriver in henne som ägare på hästen och sen får hon ett nytt. ?

Är det någon som har laddat ner en transfer report ? Man kommer fortfarande inte in på den..någon slags bug och fel står det.

Jag gjorde det för en vecka sedan och redan då var det lite krångel. Provade att först spara den på datorn och sedan skriva ut den, och då fungerade det. Du har rätt i att hon måste skicka in originalet.

Men jag kommer liksom inte ens in på blanketten, så fort jag klickar för att öppna den så får jag felmeddelande..Eller kan man högerklicka och ta save as....

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
4 048
Senast: Lotus
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
2 014
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur