Äsch då...

Jamtland

Trådstartare
Håll tummarna för mig i morgon, då blir det igångsättning... På självaste bf dagen tycker läkarna att det är dags (får väl se hur lång tid det tar...).

Blodtrycket har stigit, likaså äggvitemängden, är mer svullen i kroppen plus att det kliar mer i ansikte, ljumskar och under brösten. Så läkaren konstaterade att "Det här är väl inget att spara på, det kommer inte att bli bättre om vi inte sätter igång"

Jag är nog rätt så nervös och hur jag ska kunna sova i natt har jag inte riktigt kommit underfund om än... Samtidigt så fick jag lite värkar idag efter gynundersökningen och den känslan var inte helt obehaglig, det var lite "Äh va fan, nu kör vi" känsla också. Men tyvärr så avstannade de värkarna, så nu blir det klockan tio i morgon.

Svamlig och nervös, håll tummarna för mig så återkommer jag med rapport framöver...

Jenny
 
Sv: Äsch då...

Spännande!

Det blir väl en bra födelsedag! Jag gillar siffran 8:a. Och så får bebben många 0:or i personnumret.

Sov så gott det går nu, så grejar du det här! :banana:
 
Sv: Äsch då...

*håller tummarna*

Jag blev igångsatt och har bara positivt att säga om det!

Hoppas allt går bra för dig! :)

/Timsetim
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 402
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp