Är detta ett mirakel eller?

Sv: Är detta ett mirakel eller?

Trean gav sig INTE. Tutte annars skrek han sig blå i flera timmar. Varje natt. Det gick helt enkelt inte.

Större behov av mat kanske? Somliga är ju hungrigare än andra. Annan sammansättning på bröstmjölken? Den byggs ju upp av det kvinnan har på lager i kroppen. Bröstmjölken blir inte bättre än det som finns att tillgå...(också det en känslig fråga, jag vet :o ).
 
Sv: Är detta ett mirakel eller?

Ja han var hungrigare än flickorna och framför allt större. Han vägde nästan dubbelt upp vid födseln. Fast tjejerna har ätit dubbelt upp mot honom efter bebistiden.

Jag tror dock fortfarande mest på att det är HAN som är annorlunda inte förutsättningarna runtikring.

Efter honom hade jag *mycket* att ta av :-)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 880
Senast: G-uldlock
·
  • Artikel
Dagbok Jag vaknade imorse, och sakta färdades jag från drömmarnas ljuvliga värld till den vakna världen. När det slår mig att jag har lämnat...
Svar
2
· Visningar
256
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Nu börjas det, tjatet om att åka och bada med kompisar. 🙈 Sonen är 11 år, fyller 12 i december. Varit/är sen i motoriken och väldigt...
2
Svar
36
· Visningar
2 784
Senast: Thaliaste
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 252
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp