Älskade farbror!

Zuzzi

Trådstartare
Världens bästa farbror som lever livet 23 år gammal, all kärlek till denna fantastiska individ, snart 13 år har han funnits i våra liv!

Mannen, kungen, hjärtevännen... som för tillfället är för tunn, hans älskade Jollan har stått på boxvila och då äter han inte som han ska, hon står nu på vila i ligghallen så nu har livet återvänt till honom!

Johan1.jpg


Johan2.jpg


Johan3.jpg


Johan5.jpg


Johan7.jpg


Johan9.jpg
 
Sv: Älskade farbror!

Åh Johan :love:

Känns som man känner honom, fastän man aldrig träffat honom. Stora kramar till din älskade farbror :)
 
Sv: Älskade farbror!

Världens finaste, så personlig och alldeles underbar! Varje dag gör han min dag speciell nu när man har dom hemma på gården :love:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
18 910
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 857
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 044
Senast: Rie
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 070
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp