Adventure Dog Conference "Hunden i TV"

Sv: Adventure Dog Conference "Hunden i TV"

Rätt intressant faktiskt! :D Även om delen om realitytv inte kändes så intressant... Farbrorn sist var inte så bra på att få fram det han ville, men hade lite roliga poänger, som tjejen som ville ha hjälp med sin hund som jagade och det visade sig vara en stövare. :angel:

Men visst har aveln och uppfödarna ett stort ansvar, är det verkligen lämplig person som köper min valp. Och så klart även, är det här verkligen lämpliga föräldradjur. Det tråkiga är ju bara att seriösa uppfödare redan funderar i de här banorna, men buskuppfödarna som avlar på "den söta" och "den häftiga" och bara vill bli av med valparna så fort som möjligt är de som är problem.

Sen kan jag även känna att mantrat "En hund blir vad man gör den till" har en väldig massa MEN...

All makt åt Hallgren, vår befriare.

Vart är min kräksmiley?

All makt åt Hallgren, vår befriare.

Vart är min kräksmiley?

Va?!
Du har väl köpt din b-vitamin och pumpakärneextrakt till vovven, annars så får den ont i ryggen, för det har 75% av alla sveriges hundar....:angel:

Jag var där, men såg inte tv-programmet. Visade man Barbro Börjesson och Fredrik Steen i tvprogrammet?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Gamla hösilagebollar
  • Strö i boxen
Tillbaka