Min skulle också levereras idag, men tydligen fick den väl inte plats i brevlådan Så väntar på att få reda på när jag kan hämta den hos ombud.AD70 kalendern landade i min brevlåda idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min skulle också levereras idag, men tydligen fick den väl inte plats i brevlådan Så väntar på att få reda på när jag kan hämta den hos ombud.AD70 kalendern landade i min brevlåda idag.
Min skulle också levereras idag, men tydligen fick den väl inte plats i brevlådan Så väntar på att få reda på när jag kan hämta den hos ombud.
Jag ska snart flytta, men då får jag mindre brevlåda (lägehetshus med postbox)Du får leta efter en större brevlåda på BlackFriday rean.
Jag beställde hem från tebutiken.se som jag tipsade om innan, gick fort att få hem det! Luktar väldigt gott om teerna.Jag vill ha någon mer! Och grannen nämnde att hon ville ha en tekalender så funderar på att överraska men då måste jag sätta fart va?
Min kalender från AD70 gick in i vårt postfack i lägenhetshus, kom igår. Vet inte om vi har ovanligt stora postfack men helt kört att få den till postfack i lägenhetshus är det i alla fall inteJag ska snart flytta, men då får jag mindre brevlåda (lägehetshus med postbox)
Har "normalstor" brevlåda så vet inte varför den inte fick platsMin kalender från AD70 gick in i vårt postfack i lägenhetshus, kom igår. Vet inte om vi har ovanligt stora postfack men helt kört att få den till postfack i lägenhetshus är det i alla fall inte
Har "normalstor" brevlåda så vet inte varför den inte fick plats
Just nu vill jag bara veta vart den går att hämtaKonstigt, jag har en normalstor brevlåda. Nu har jag lantbrevbärare om det kan spela någon roll.
Tänkte samma, de verkar ha missat något i år. Antagligen det där med hundsaker I först, då valde många annan.Hööks verkar ha sålt dåligt. Nu är det 10 % på kalendern, och innan hade de ju en utlottning om GHS-biljetter också... Lite trist när man köpt tidigt men men.
Här valdes den bort eftersom inga av hästprylarna passar trots 13 kandidater av hästar. Så samma nollvärde som hundprylarna ungefär….Tänkte samma, de verkar ha missat något i år. Antagligen det där med hundsaker I först, då valde många annan.
Här valdes den bort eftersom inga av hästprylarna passar trots 13 kandidater av hästar. Så samma nollvärde som hundprylarna ungefär….
Tänker dels hundsakerna, dels enhetlig färg vilket är den värsta jag vet, och till sist att fler än jag var så besvikna på fjolårets att vi inte är intresserade av årets.Hööks verkar ha sålt dåligt. Nu är det 10 % på kalendern, och innan hade de ju en utlottning om GHS-biljetter också... Lite trist när man köpt tidigt men men.
Det finns. Jag hade Whittards ett år, kan finnas fler.Hoppar in lite i sista stund - finns det adventskalendrar med varm choklad? Om inte - finns det någonstans där man (med snabb leverans) kan beställa små paket med varm choklad i olika smaker och komponera sin egen kalender?
Hoppar in lite i sista stund - finns det adventskalendrar med varm choklad? Om inte - finns det någonstans där man (med snabb leverans) kan beställa små paket med varm choklad i olika smaker och komponera sin egen kalender?