Adventskalendertråden 2024

Kollade lite på coolstuff för att jag är nyfiken. Hittade en kalender med asiatiska snacks, för ca 1.400:- , dock ser det ut som att den är slutsåld, vilket iof e bra för plånboken...fick väldigt habegär till nästa år. Också tror jag faktiskt att jag ska försöka få min man att göra en ost kalender till mig nästa år, lr i år...Hmmm, farlig inspiration i denna tråd för någon som ska vara duktig på å spara på pengarna 🤔😄

Om någon undrar hur det går för mig så har jag varit väldigt nära att beställa en adventskalender för hundar till min man TVÅ gånger. Eftersom min man är en sådan som föredrar salt över sött tyckte jag det lät spännande med "sausage selection" och "venison & turkey advent calendar", samtidigt som jag tyckte det var lite märkligt att båda kalendrarna hade en tecknad hund på framsidan. Ungefär där någonstans började jag ana oråd och när jag sedan läste om "grain-free treats" i beskrivningen insåg jag att målgruppen var en helt annan, med fler ben och mer päls än min man har.

Får fortsätta leta en stund till... 🤷‍♀️

Jag har inte varit inne i tråden på ett tag och därför glömt bort att det är dags att börja leta. Nu blir det till att hetsa runt!
Får jag inte tag på någon ostkalender kommer jag att hämnas på världen genom att ersätta den med Den Förbjudna Julkalendern:

1000036911.webp

:mad:

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
38 378
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Pälsvård! För dummies
  • Träffa hundfolk?