Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är era åsikter och erfarenheter av Active stable? Är lite nyfiken på att höra vad andra tycker
(Active stable är lösdrift med foderautomater. Vatten, mat och ligghall är oftast också placerade strategiskt så att hästarna får röra på sig så mycket som möjligt)
Jag säger ingenting om att du ogillar upplägget, men hur i hela fridens namn kan du lklandra actice stqble konceptet för att ägarna inte fodrar hästarna ordentligt (och hellre mockar)? Inte ogillar jag att ha hästar på stall trots att jag träffat på en kuf som mockade en gång i veckan (det stank).
Jag har sett liknande problem som vissa andra här i tråden har sett, dvs trångt vid foderstationer och ranghöga hästar som står o vaktar.
Grundidén gillar jag dock skarpt men skulle nog vilja ändra lite saker, exakt hur har jag dock inte behövt klura på!
Vilket klokt svar!
Du har ju liksom ingen aning om hur mycket eller lite jag skulle träna eventuella hästar jag skulle hålla i en eventuell lösdrift, eller vilka ändringar jag skulle göra.
Vilket klokt svar!
Du har ju liksom ingen aning om hur mycket eller lite jag skulle träna eventuella hästar jag skulle hålla i en eventuell lösdrift, eller vilka ändringar jag skulle göra.