Ackumulator i Avd B........

Sv: Ackumulator i Avd B........

Nej. Alltid bed A i avd B.

Var har du hittat det?

Om det är en 1.20 hoppning, ackumulator i avd A måste dom väl sänka hindrena som är 1.20+ till avd B ekipagen, så att det blir en "vanlig" 1.20 för unghästarna?

När vi har haft ackumulatorhoppning så har vi haft en egen klass endast för avd B.

"Vi" är alltså föreningen jag brukar arrangera tävlingar hos :p

När vi har haft ackumulatorhoppning så har vi haft en egen klass endast för avd B.

"Vi" är alltså föreningen jag brukar arrangera tävlingar hos :p

Men jag tänkte främst på hinderhöjden, att den inte "stegrar" som den gör i en ackumulator, utan den ligger endast kvar på 1.20 hela banan?

Ja, eftersom vi alltid har avd B som en separat klass så stegrar inte hinderhöjden.

Ex:

Klass 4 1,20 Bed A:0/A
Klass 3 1,30 Bed A Endast avd B
Klass 2 1,30 A:0 Ackumulator Endast avd A

Klass 1 1,40 Bed Två Faser A:0/A:0

Senast ändrad:

På ponny tävlingar rider avd B ackamulator också. Många som rider ungponny brukar tycka att de är bra eftersom de inte förekommer kombinationer och sånt. Jag tycker inte att en Ackamulator klass är så mkt högre än vad skallen ska vara förutom sista hindret men de är ju också ett valfritt hinder..

Liknande trådar

Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 618
Senast: BornAgain
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 990
Senast: fio
·
Utrustning Får hem 2 varmblod och funderar om inte en av islandssadlarna jag har kan fungera. Naturligtvis kommer jag märks det när jag provar😅...
Svar
10
· Visningar
687
Senast: Roheryn
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 021

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar