Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förut använde jag det då det var installerat i min dator redan, men nu har jag inte det kvar. Knepigt men får man ihop funktionerna kan man göra mästerverk. Gjorde ett avancerat filmarkiv som jag nu försöker få över till OpenOffice.Org Base.
IT & mobiler
Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Hästmänniskan Min bästa häst var en ponny mina föräldrar köpte som 1 åring till mig och som jag utbildade med min mamma på marken. Så jag skulle helst...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.