Sv: Aachen

Nejdet är frågan. Fast det man sett av Bullen på Ribban och nu här är ju inte så kul.
Darby verkar intressantare nu tycker jag.
Även om hoppningen inte är hans starka sida.

Nej det är ju frågan, kan nog tänka mig att Linda tvingas ut på en hopptävling innan dom går in i karantän.

Man får nog kolla upp om hon hoppkvalat Bullen enligt Svenska regler :devil: :rofl:

Nejdet är frågan. Fast det man sett av Bullen på Ribban och nu här är ju inte så kul.
Darby verkar intressantare nu tycker jag.
Även om hoppningen inte är hans starka sida.

Fast nu blev jag lite nyfiken och tittade igenom hans resultat internationellt och jo hoppningen har inte varit några problem alls.

Ligger på antingen 4fel eller felfri som mest 12fel..

KL

HURRA!!! Vad roligt att det gick så bra! Lite extra glad är jag ju för Magnus såklart!

Nu håller jag alla tummar och tår för att hästarna håller sig friska och att de klarar resan bra!

Fast nu blev jag lite nyfiken och tittade igenom hans resultat internationellt och jo hoppningen har inte varit några problem alls.

Ligger på antingen 4fel eller felfri som mest 12fel..

men denna rundan kunde de lika bra haft 8- 10 ner. Ett möjligen två bra spång sen knackade de bommar.... :crazy:
det såg inte bra ut

Fast var det inte tillfället tror du?? Har sett honom hoppa live och där såg det inte så illa ut :crazy:

Men lite nervositet kanske :idea:

;)

Kan tänka mig att Linda kollar upp honom nu för att se om det är ngt fysiskt fel på honom. Men annars hoppar Bullevandal ALLTID bättre när banhoppningen är efter terrängen, vilket den inte var nu. Nu såg inte jag sändningen så jag kan bara gå på era beskrivningar av ritten. Jag avvaktar med att dra några större slutsatser av det här, i och med att tävlingsupplägget är annorlunda under OS, och det är ju trots allt en månad kvar dit. Och det är då de ska vara som bäst. Dessutom vet jag att om det är minsta tvekan på hästens hälsa så åker hon inte.

Kan tänka mig att Linda kollar upp honom nu för att se om det är ngt fysiskt fel på honom. Men annars hoppar Bullevandal ALLTID bättre när banhoppningen är efter terrängen,

Ja det får vi ju verkligen hoppas för sämre kan det ju knappast gå ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sveriges OS-lag i hoppning, dressyr och fälttävlan är nu – nästan – klara. Läs namnen på de som representerar Sverige vid OS här. Två...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under tisdagen drog tävlingarna igång för de svenska ryttarna som befinner sig i Aachen i Tyskland. Petronella Andersson slog till med...
Svar
0
· Visningar
140
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Internationella Ridsportförbundet, FEI, har beslutat vilka platser som ska arrangera VM i ridsport 2026. VM i distansritt avgörs i Al...
Svar
0
· Visningar
266
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka